13 Şub 2010

Biz Bir Bloğun Güller Açan İki Dalıyız

Bu Dif denen hatun, tutturdu gecenin bir yarısı "hadi gel birlik olalım, iki elin sesi varsa biz de ikimiz ortak blog açalım" diye. Ben de "ey madem, açalım" dedim "bir de bunu deneyelim." Bu muhabbetin ardından bir heyecan sardı ki bizi sorma gitsin. Yok efenim bloğun adı ne olcaktı, yok efenim neler yazcaktık falan filan bir sürü ıdıvıdı... Sonra ben buna dedim ki ilk yazıyı sen yaz, bu da işi bayaa ciddiye aldı 'ben şimdi ne yazcam' psikozlarına girdi. Neyse yazabilmiş sonra allahtan...

Dif Hatunun dedikleri doğrudur. Biz böyle birbirmizlen geyikler yapardık, geçmişi süzer, derler toplar onlan eğlenirdik. Sonra dedik ki madem doğumgünü hediyelerini bilem artık feyzbükten gönderiyoruz, geyiğimizi de blogdan yaparız...

İşte böyle başladı bir blog maceramız daha.. Hadin hayırlısı...

Hee bi de, evet, merhaba.... =)

Hiç yorum yok: